הפלה פרטית – כמה זה עולה?

נשים רבות מתעניינות באופציה של הפלה פרטית, מאחר והפסקת הריון נחשבת להליך מורכב ולא פשוט, ולכן אין זה מפתיע כי נשים רבות יעדיפו לעבור אותו בצורה פרטית. אנו בחברת לימדיק נשמח ללוות אתכן לכל אורך התהליך ולספק ייעוץ מקצועי בכל אחד מהשלבים שלו. חשוב לזכור כי הפלה הינה החלטה לא פשוטה, ולכן לא מומלץ לעבור את התהליך לבד. אנו מספקים תמיכה מלאה לצד יחס אישי ואדיב לכל אורך התהליך. אנו מתמחים בתחום מזה שנים ומספקים את החיבור המושלם בין המטופלת לבין הרופא המתאים ביותר עבורה. באמצעות הליווי שלנו תוכלי לעבור הפסקת היריון בצורה המהירה והיעילה ביותר, תוך כדי תמיכה אידיאלית, יחס אנושי וכמובן דיסקרטיות מלאה. יש לזכור כי הפלה פרטית מחיר תלוי במגוון רחב של גורמים שונים, כגון השכר של הרופא, השבוע שבו נמצאת המטופלת וכדומה.

הפלה פרטית מחיר – מה חשוב לדעת מראש?

יש להבין כי מחירה של הפלה פרטית יכול להשתנות בהתאם לבית החולים שבו מתבצעת הפרוצדורה, השכר שדורש הרופא המנתח והשבוע שבו נמצאת המטופלת. כדאי לדעת כי הפלה פרטית יכולה להתבצע אך ורק עד לשבוע ה- 12 של המטופלת, מאחר ולאחר מכן, יהיה צורך לבצע את ההפלה בבית חולים ציבורי. מעבר לכך, כדאי לדעת כי מחיר ההפלה תלוי גם בסוג ההפלה, מאחר וניתן לבצע את הפרוצדורה באמצעות כדורים, או לחילופין, באמצעות הליך כירורגי. הפסקת היריון פרטית המתבצעת באמצעות כדורים, יכולה לנוע בין 2,600 ₪ ל- 3,000 ₪. מחיר זה מתייחס להפלה המתבצעת במרכז רפואי פרטי, והוא כולל את מחירה של הוועדה להפסקת היריון. לעומת זאת, מחירה של הפסקת היריון כירורגית המתבעת במרכז רפואי פרטי, יכולה לנוע בין 3,500 ₪ לבין 3,900 ₪, כולל מחירה של הוועדה להפסקת היריון. כדאי לדעת כי מחירה של הפלה המתבצעת בבית חולים ציבורי יהיה זול יותר, ומחירה עומד על 1,800 ₪ עבור הפלה באמצעות כדורים או 2,600 ₪ עבור הפלה בהליך כירורגי.

הפלה פרטית – פרטים טכניים שכדאי להכיר מראש

קודם כל, כדאי לדעת כי בארץ מתבצעות מידי שנה כ- 20 אלף הפלות חוקיות, המאושרות על ידי משרד הבריאות. הפלה מוגדרת בתור הפסקת חיות ההיריון והיא יכולה להתבצע באמצעות כדורים או באמצעות הליך כירורגי. עד לשבוע ה-9 של ההיריון ניתן לבצע הפסקת היריון באמצעות כדורים ואילו לאחר מכן, יהיה צורך בהליך כירורגי. בכל מקרה, מי שתבחר לבצע את ההפלה באופן פרטי, תצטרך לקבל את אישור הוועדה להפסקת היריון. כדאי לציין כי ההפלה תתבצע בבית חולים פרטי המאושר על ידי משרד הבריאות, או לחילופין, בבית חולים ציבורי.

אנו בחברת לימדיק נשמח לסייע וללוות אותך במהלך התהליך של הפלה פרטית. לקבלת ייעוץ ומידע נוסף, צרי קשר.

אולי גם יעניין אותך

גרידה מול הפלה בכדורים

ההחלטה לעבור הפלה יזומה לסיום מוקדם של הריון היא החלטה שאלפי נשים עושות מדי יום בישראל. כדי לבצע את ההליך באופן בטוח, את יכולה לבחור בין שתי שיטות לביצוע הפסקת הריון מוקדמת – הפלה באמצעות כדורים והפלה באמצעות גרידה, והמידע מטה יעזור לך להחליט איזו מהשיטות מתאימה לך יותר, מבחינה גופנית וגם נפשית.

למאמר המלא

מהם הסיכונים בהפלה?

הפסקת הריון יזומה, בין שהיא נובעת מהחלטה רצונית או מסיבות רפואיות, מאפשרת לנשים ברחבי הארץ לעבור הליך שמבוקר על ידי רופא. אולם, כאשר עוברים הפלה, ישנם סיכונים שחשוב להכיר כדי להיות מוכנים לתוצאות ההליך וההשלכות הגופניות שלו

למאמר המלא
דילוג לתוכן