הפסקת הריון פרטית

נשים רבות בוחרות לעבור הפסקת הריון פרטית, לאחר שהן מגלות כי הן נכנסו להיריון לא רצוי. בחלק מהמקרים מדובר על נערות, שלא הבינו כי יש צורך להשתמש באמצעי מניעה על מנת למנוע היריון, ואילו בפעמים אחרות, מדובר על נשים בוגרות יותר, שנכנסו להיריון לא מתוכנן ולא רצוי. אנו ב- LiMediK מספקים שירות של הפסקת היריון, במטרה לאפשר לכל אחת לקחת שליטה על הגוף שלה. אנו מספקים שירות אישי וליווי צמוד לכל אורך הדרך, תוך כדי הסבר והדרכה לגבי התהליך שיש לעבור כדי לבצע הפסקת היריון. אנו מקפידים לשמור על דיסקרטיות מלאה ולספק לכל אחת את תחושת הביטחון והתמיכה הרגשית הדרושה לה, במטרה להבטיח תהליך מהיר ופשוט ככל הניתן.

הפסקת הריון פרטית

הפסקת הריון פרטית – מה כדאי לדעת בתחום?

יש להבין כי הפסקת הריון מוגדרת בתור מצב שבו מתבצע ריקון הרחם באמצעות שימוש בכדורים ייעודיים או הליך כירורגי. כדאי לדעת כי בארץ מתבצעות מידי שנה יותר מ- 20 אלף הפסקות הריון חוקיות, המאושרת על ידי משרד הבריאות. מדובר על הליכי הפסקת הריון המתבצעות במרכזים פרטיים ובבתי חולים ציבוריים בכל רחבי הארץ. יש לזכור כי ההחלטה לבצע הפסקת הריון הינה החלטה לא פשוטה. נשים רבות נאלצות לקבל את ההחלטה הזאת לגמרי לבד, דבר שעלול להיות קשה ומאתגר במיוחד. אנו ב- LiMediK נשמח לסייע ולייעץ לכל אחת בנוגע להפסקת הריון פרטית, כולל הסבר מעמיק לגבי האופציות השונות העומדות בפני כל אישה במצב מסוג זה.

הפסקת הריון פרטית – כיצד זה מתבצע בפועל?

כדאי לדעת כי הפסקת הריון פרטית מתבצעת עד לשבוע 12 של ההיריון, לאחר קבלת האישור הרלוונטי מהוועדה להפסקת הריון. הפסקת ההיריון נעשית באמצעות שימוש בכדורים או על ידי הליך כירורגי, הכולל שאיבה וגרידה של חלל הרחם. חשוב לציין כי ההליך הכירורגי מתבצע בהרדמה מלאה, ולכן כרוך בכך סיכון מסוים, כמו בכל ניתוח אחר. ההחלטה לגבי צורת הפסקת ההיריון תלויה במשך ההיריון, מאחר ועד לשבוע 9 ניתן לבצע הפסקת הריון בכדורים ואילו לאחר מכן, יש צורך לעבור גרידה. כמובן ששתי הפרוצדורות מתבצעות בבתי חולים פרטיים, המספקים את התנאים המתאימים ביותר לכל מטופל. בתי החולים מאושרים על ידי משרד הבריאות, דבר המבטיח שקט נפשי עבור המטופלות ופיקוח צמוד על הנעשה במקום, מטעם משרד הבריאות. כדאי לדעת כי יעילות הפרוצדורה הנעשית באמצעות שימוש בכדורים עולה ככל שמדובר על הריון צעיר יותר, ולכן לקראת השבוע ה-9 עדיף לעבור גרידה.

אנו ב- LiMediK מספקים לכל אחת הפסקת היריון פרטית ברמה הגבוהה ביותר. אנו מספקים ליווי צמוד לכל מטופלת, יחס אישי וכמובן הסבר מעמיק אודות הטיפול שהיא עומדת לעבור. אנו נהנים משנים של וותק וניסיון בתחום ומסוגלים לספק לכל אחת את הרופאים המקצועיים והאיכותיים ביותר. לפרטים נוספים, צרו קשר.

אולי גם יעניין אותך

גרידה מול הפלה בכדורים

ההחלטה לעבור הפלה יזומה לסיום מוקדם של הריון היא החלטה שאלפי נשים עושות מדי יום בישראל. כדי לבצע את ההליך באופן בטוח, את יכולה לבחור בין שתי שיטות לביצוע הפסקת הריון מוקדמת – הפלה באמצעות כדורים והפלה באמצעות גרידה, והמידע מטה יעזור לך להחליט איזו מהשיטות מתאימה לך יותר, מבחינה גופנית וגם נפשית.

למאמר המלא

מהם הסיכונים בהפלה?

הפסקת הריון יזומה, בין שהיא נובעת מהחלטה רצונית או מסיבות רפואיות, מאפשרת לנשים ברחבי הארץ לעבור הליך שמבוקר על ידי רופא. אולם, כאשר עוברים הפלה, ישנם סיכונים שחשוב להכיר כדי להיות מוכנים לתוצאות ההליך וההשלכות הגופניות שלו

למאמר המלא
דילוג לתוכן