עיצוב והקטנת שפתי הפות

בשנים האחרונות, יותר ויותר נשים פונות לטיפולי אסתטיקה וגינאלית לצורך טיפול בבעיות שונות באיברים האינטימיים המתעוררות בין היתר על רקע גיל מעבר, לידות מרובות ופגמים אסתטיים כתוצאה מבעיות מולדות באזור הנרתיק. בין יתר סוגי הטיפולים המבוקשים ביותר בקרב נשים בתחום האסתטיקה הוגינאלית כוללים: שחזור קרום הבתולין, ניתוח להצרת הנרתיק וטיפול ייעודי לעיצוב והקטנת שפתי הפות. 

במאמר זה נדבר מעט על עיצוב והקטנת שפתי הפות, נסביר מעט על התהליך ועל האופציות הקיימות וכמובן שאנו תמיד כאן לשירותכם ולמענה על כל שאלה שעלולה להתעורר.

עיצוב והקטנת שפתי הפות

מהו הליך עיצוב שפתי הפות

עיצוב שפתי הפות הוא טיפול ייעודי לנשים המתמודדות בין היתר מרפיון דפנות הנרתיק והתרחבות יתר של פתח הנרתיק. טיפול זה מיושם בין היתר באמצעות הליכים ניתוחיים וקיימת אופציה לטיפול באמצעות מכשור ולייזר.

חשוב לציין שתופעות כגון: רפיון דפנות הנרתיק והתרחבות פתח הנרתיק, עלולות להתרחש בין היתר על רקע לידות מרובות, גיל המעבר ובעיות רפואיות מולדות או נרכשות באזור הנרתיק. תופעות וגינאליות אלו עלולות לפגוע בתפקוד המיני וכפועל יוצא מכך גם בדימוי העצמי של האישה, כאשר תחושת האי נוחות נלווית גם בעת ביצוע פעילות ספורטיבית ובלבישת בגד ים, כאשר חלק מהנשים אף עלולות לחוות מגבלה כזו או אחרת בתפקוד היומיומי. 

עיצוב והקטנת שפתי הפות בשיטה הניתוחית 

שפתי פות מוגדלות היא תופעה המתרחשת על רקע מולד או נרכש והיא באה לידי ביטוי עם העלייה בגיל הכרונולוגי ולאחר לידות. במקרים אלו, קיימות מספר שיטות ניתוחיות שנועדו לצורך הקטנת שפתי הפות כאשר התוצאה הניתוחית היא שפתי פות קטנות. בקרב נשים מבוגרות המתמודדות עם שפתי פות מוגדלות, מתרחשת ברוב המקרים גם בעיית רפיון של שפתי הפות ותעלת הנרתיק, ולכן, ההליך הניתוחי משלב גם פעולת מילוי. חשוב לציין שבמקרים של שפתי פות מוגדלות מגיל לידה, ניתן לבצע את ההליך הניתוח מגיל 18 ואילך, וזאת גם במקרים בהם הניתוח מבוצע בנשים שהן עדיין בתולות. קבוצה נוספת של נשים העלולות להתמודד עם בעיית שפתי פות מוגדלות הן נשים העוסקות באופן תכוף בפעילויות ספורטיביות מסוג ריצה או רכיבה על אופניים. 

ניתוח להקטנת שפתי הפות – היכן? 

בדומה לכל ניתוח פלסטי אחר, גם הליכים ניתוחיים להקטנת שפתי הפות ניתנים ליישום באמצעות מנתחים פלסטיים, כאשר רוב הניתוחים בתחום האסתטיקה הוגינאלית מיושמים על ידי גניקולוגים מנתחים. כך או אחרת, כאשר בוחרים את זהותו של המנתח חשוב לבדוק היטב את הניסיון המקצועי רפואי של המנתח ואת היקף ההליכים הניתוחיים אותם הוא מבצע. 

ההליך הניתוחי עצמו אורך בין חצי שעה לשעה והוא מיושם תחת הרדמה מקומית ו/או הרדמה כללית בהתאם להעדפתה של כל מטופלת ומטופלת, כאשר הליך ההתאוששות מההליך הניתוחי נמשך בין שבועיים לשישה שבועות והוא מלווה בכאבים קלים באזור המנותח. למידע נוסף על עיצוב והקטנת שפתי פות אתן מוזמנות ללחוץ כאן.

אולי גם יעניין אותך

גרידה מול הפלה בכדורים

ההחלטה לעבור הפלה יזומה לסיום מוקדם של הריון היא החלטה שאלפי נשים עושות מדי יום בישראל. כדי לבצע את ההליך באופן בטוח, את יכולה לבחור בין שתי שיטות לביצוע הפסקת הריון מוקדמת – הפלה באמצעות כדורים והפלה באמצעות גרידה, והמידע מטה יעזור לך להחליט איזו מהשיטות מתאימה לך יותר, מבחינה גופנית וגם נפשית.

למאמר המלא

מהם הסיכונים בהפלה?

הפסקת הריון יזומה, בין שהיא נובעת מהחלטה רצונית או מסיבות רפואיות, מאפשרת לנשים ברחבי הארץ לעבור הליך שמבוקר על ידי רופא. אולם, כאשר עוברים הפלה, ישנם סיכונים שחשוב להכיר כדי להיות מוכנים לתוצאות ההליך וההשלכות הגופניות שלו

למאמר המלא
דילוג לתוכן