ייעוץ לפני ניתוחים פלסטיים

ייעוץ לפני ניתוחים פלסטיים

היום ניתן למצוא מגוון רחב של ניתוחים פלסטיים שונים, שמטרתם לשפר את המראה החיצוני ובכך להעלות את רמת הביטחון העצמי של המטופל. ניתוח פלסטי מסוגל לשנות את המראה של איברי הגוף השונים, ובכך להעניק להם מראה אסתטי ופרופורציונלי יותר. יש לזכור כי אומנם מדובר על ניתוחים נפוצים ופופולאריים יחסית, אך עדיין מדובר על ניתוח שמתבצע תחת הרדמה מלאה. לכן חשוב לבחור את הרופא המתאים ביותר לביצוע הניתוח וכמובן לא לוותר על פגישת ייעוץ. במהלך הפגישה ניתן להתרשם מהרופא המנתח, לקבל אינפורמציה נוספת אודות הניתוח והסיכונים הכרוכים בו וכמובן לברר אודות זמן ההחלמה הצפוי לכם. אנו ב- LiMediK נשמח לסייע ולייעץ לכם אודות הניתוח הרלוונטי עבורכם. אנו מתמחים בתחום הניתוחים הפלסטיים ומספקים תוצאות איכותיות ומקצועיות, בזכות הוותק והניסיון הרב שלנו בתחום. 

ייעוץ לפני ניתוחים פלסטיים

ייעוץ לפני ניתוחים פלסטיים – מדוע חשוב להקפיד על כך?

קודם כל, חשוב להבין כי רוב הרופאים לא יסכימו לבצע ניתוח פלסטי מבלי לעבור פגישת ייעוץ עם המטופל. מדובר על שלב חיוני בתהליך, מאחר ופגישת הייעוץ נועדה על מנת לתאם ציפיות ולוודא כי המטופל מבין את הסיכונים הכרוכים בביצוע הניתוח. זוהי ההזדמנות של המטופל לבחון את רמת המקצועיות של הרופא המנתח, להבין את שיטת העבודה שלו ולהתרשם מהדינאמיקה איתו. מעבר לכך, פגישת הייעוץ נועדה על מנת לוודא כי המטופל אכן נזקק לניתוח המדובר, מאחר וישנם מטופלים שמעוניינים לעבור ניתוח מסוים, למרות שישנם ניתוחים אחרים שיכולים להיות יעילים יותר עבורם. לכן פגישת הייעוץ נועדה על מנת לשמוע את דעתו המקצועית של הרופא המנתח ולהבין אילו סוגי ניתוחים יכולים להוביל אתכם לתוצאה הרצויה ביותר.

כל מה שחשוב לדעת אודות ייעוץ לפני ניתוחים פלסטיים

כדאי לדעת כי במהלך פגישת הייעוץ, הרופא המנתח אמור לשלוח את המטופל לבדיקת דם ולבדיקות גופניות, על מנת לוודא כי הכול תקין ואין מניעה לעבור את הניתוח המבוקש. מעבר לכך, כדאי לזכור כי ניתוחים פלסטיים הינם ניתוחים מורכבים, הדורשים לא מעט מיומנות, ידע וניסיון בתחום. לכן חשוב לבחור ברופא מנתח בעל וותק וניסיון רב שנים בתחום הספציפי שמעניין אתכם, מאחר ורופא שמתמחה בניתוחי חזה למשל, לא תמיד יצליח לבצע ניתוח אף ברמה הגבוהה ביותר. לכן חשוב לבדוק מראש את תחום ההתמחות של הרופא המנתח ולוודא כי מדובר על רופא מוכר וידוע בתחום. במהלך פגישת הייעוץ הרופא המנתח אמור לספק את כל המידע אודות ההכנה לקראת הניתוח, המהלך של הניתוח עצמו, תקופת ההחלמה לאחר הניתוח וכמובן מענה על כל שאלה שעולה לכם.

אנו ב- LiMediK מתמחים בליווי ונשמח לסייע ולייעץ לכם בכל הקשור לניתוחים פלסטיים. החל משלב בחירת הרופא המומחה, קביעת הייעוץ ועד לאחר הניתוח. השירות שלנו שם אתכם במרכז ומותאם אישית עבורכם. אנו מספקים יחס אישי לכל אורך הדרך. לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר.

אולי גם יעניין אותך

גרידה מול הפלה בכדורים

ההחלטה לעבור הפלה יזומה לסיום מוקדם של הריון היא החלטה שאלפי נשים עושות מדי יום בישראל. כדי לבצע את ההליך באופן בטוח, את יכולה לבחור בין שתי שיטות לביצוע הפסקת הריון מוקדמת – הפלה באמצעות כדורים והפלה באמצעות גרידה, והמידע מטה יעזור לך להחליט איזו מהשיטות מתאימה לך יותר, מבחינה גופנית וגם נפשית.

למאמר המלא

מהם הסיכונים בהפלה?

הפסקת הריון יזומה, בין שהיא נובעת מהחלטה רצונית או מסיבות רפואיות, מאפשרת לנשים ברחבי הארץ לעבור הליך שמבוקר על ידי רופא. אולם, כאשר עוברים הפלה, ישנם סיכונים שחשוב להכיר כדי להיות מוכנים לתוצאות ההליך וההשלכות הגופניות שלו

למאמר המלא
דילוג לתוכן