אסתטיקה וגינלית

הכל אודות אסתטיקה וגינלית

אז מה חדש בתחום האסתטיקה הואגינלית? ההתקדמות בתחום האסתטיקה מאפשרת לעבור הליכים כירורגיים שלא ניתן היה לעבור בעבר.

בהליכים ייחודים שהפכו למבוקשים במיוחד בשנים האחרונות. עיצוב שפתי הפות, הצרת הנרתיק ושחזור קרום הבתולים, כל אלו הליכים שמאוד התפתחו בתחום האסתטיקה הוגינלית.

בואי לגלות עולם חדש של אסתטיקה וגינלית

 
יש לך שאלות נוספות בנוגע לאסתטיקה ואגינלית? צרי איתנו קשר ונשמח לסייע!

אסתטיקה וגינלית: מה את צריכה לדעת על התחום?

 

צמד המילים "אסתטיקה וגינלית" לא היה נפוץ עד לפני מספר שנים, אך פיתוח של טכנולוגיות חדשניות עבור טיפולים אסתטיים אינטימיים הפכה את התחום לפופולרי במיוחד. באמצעות טיפולי אסתטיקה וגינלית ניתן לתקן אי-סימטריה אסתטית ואנטומית במבנה של הנרתיק והפות, כאשר ישנם מספר טיפולים מתקדמים שמאפשרים לך להשיג את התוצאה שאת שואפת אליה.

 

אילו טיפולי אסתטיקה וגינלית זמינים כיום?

 

הטיפולים הבאים הם הטיפולים הנפוצים והפופולריים ביותר בתחום האסתטיקה הווגינלית, וכיום ישנם מומחים ברחבי הארץ שמציעים את הטיפולים הללו ברמה הגבוהה ביותר:

 

ניתוח הצרת נרתיק – במהלך השנים, מתרחשת התרחבות של אזור הנרתיק בגלל לידות וסיבות אחרות, מה שמשפיע על ההנאה מיחסי המין וגם על ביטחונן העצמי של נשים רבות. כדי לתקן את המצב, ניתן לעבור הליך להצרת הנרתיק שמביא להצרה של האזור. עבור נשים שסובלות גם מהתרחבות של הרקטום, ניתן לתקן את המצב בשילוב עם ניתוח להצרת נרתיק.

 

ההליך אורך כחצי שעה עד שעה, הוא מתבצע לרוב עם הרדמה מקומית וזמן ההחלמה ממנו הוא כעשרה ימים שאחריהם ניתן לחזור לפעילות מלאה.

 

עיצוב שפתי הפות – הניתוח הזה, אשר ידוע גם כ"לביופלסטי", הוא הליך מבוקש נוסף בתחום האסתטיקה הווגינלית, ומטרתו היא להקטין את השפתיים הפנימיות של הנרתיק. עיצוב שפתי הפות מתבצע באמצעות הסרה של עור מיותר מאזור הנרתיק מסיבות בריאותיות או אסתטיות.

 

כמו עם ניתוח להצרת נרתיק, הקטנת שפתי הפות גם היא אורכת כחצי שעה עד שעה, בהרדמה מקומית או כללית. זמן ההחלמה מעיצוב שפתי הפות הוא עד שישה שבועות, כאשר במהלך התקופה הזו ישנה רגישות באזור הניתוח שדורשת זהירות.

 

שחזור קרום הבתולין – הליך אסתטי וגינלי נוסף שהפך להיות פופולרי במהלך השנים; ההליך מתבצע בנשים שמעוניינות לשחזר את קרום הבתולין – מה שקורה לרוב מסיבות תרבותיות. כדי לבצע שחזור של קרום הבתולין, ניתן לבצע את ההליך באחת מהשיטות הבאות:

 

  • ייצור קרום בתולין חדש: בהליך הזה מייצרים קרום בתולין חדש באמצעות קפסולה מלאכותית עם מרקם רירי שדומה למרקמו של דם.
  • שיטת התפירה: טיפול שבמהלכו חותכים את השוליים של קרום הבתולין מדפנות הנרתיק ותופרים אותם ליצירת קרום שלם. ההליך מתבצע עם חוטים נמסים שנעלמים מעצמם לאחר כשבועיים.

 

שחזור קרום בתולין אורך דקות אחדות, והוא אינו דורש זמן החלמה, כך שניתן לחזור לשגרה מהירה לאחר ההליך.

 

כיצד מתבצעים ניתוחים של אסתטיקה וגינלית?

 

בהליכים שתוארו מעלה, הרופא המטפל יבצע את הניתוח האסתטי בהרדמה מקומית ובאמצעות יישום של אחת השיטות הבאות:

 

  • השיטה המסורתית: ניתוחים שמתבצעים באמצעות כלי ניתוח מסורתיים, כמו סכין ואיזמל, שבאמצעותם הרופא המנתח מעצב מחדש את האזור האינטימי.
  • טיפול PRP: טיפול שמטרתו להשתמש בפלסמה הדמית של המטופלת כדי להגביר את הרגישות באזור המטופל. במהלך הטיפולים הללו, הצוות המטפל שואב דם מהמטופלת ומתבצעת הפרדה בין תאי הדם ובין הפלסמה. לאחר מכן, הפלסמה מוחזרת לחלק החיצוני של הנרתיק – מה שמשפר את זרימת הדם לרקמה ומגביר את הרגישות באזורים הארוגניים.
  • טיפול לייזר: טיפול שמשלב בין הדיוק של מכשיר הלייזר ובין הכוח הטיפולי של חום; מיועד לניתוחים של הצרת נרתיק וגם טיפול ביובש וגינלי שנשים רבות חוות. במהלך הטיפול, השילוב בין אנרגיית חום ולייזר מביא לכיווץ הרקמה – מה שמביא להצרה של הנרתיק באופן לא פולשני.

 

תופעות לוואי של טיפולי אסתטיקה וגינלית

 

חשוב להדגיש שכל טיפול של אסתטיקה וגינלית צריך להתבצע על ידי רופא מוסמך ובעל ניסיון בתחום כדי למזער את הסיכונים ותופעות הלוואי האפשריות של טיפולי אסתטיקה וגינלית. כאשר הטיפולים הללו מתבצעים כהלכה, הסיכונים ותופעות הלוואי הם מזעריים וטבעיים; במהלך הימים לאחר הטיפול שלך, את עשויה להרגיש כאבים קלים וחוסר נוחות באזור המטופל, ומדובר בתופעות לוואי טבעיות לחלוטין. ניתן לטפל בכאב וחוסר הנוחות באמצעות משככי כאבים או משחות מאלחשות שיעזרו לך לעבור את הימים הראשונים לאחר הטיפולים.

 

במקרים קיצוניים שבהם הטיפולים אינם מתבצעים כהלכה, עשויות להיות תופעות לוואי לא נעימות, כמו כאבים חזקים, דלקות, גרד עז, ולעתים אף פגיעה עצבית באזור הווגינה. המקרים הללו, כאמור, הם קיצוניים והסיכוי להם נמוך, אך כדי למזער את הסיכון לאפס, וודאי שאתם נמצאת בידיים טובות.

 

איך לבחור רופא מטפל לטיפולי אסתטיקה וגינלית?

 

טיפולים אסתטיים וגינליים הם נפוצים יותר מאי פעם, ויש בישראל רופאים מקצועיים רבים שיכולים לספק לך את התוצאות המדויקות והטובות ביותר עבורך. מכיוון שמדובר באזור רגיש, חשוב שתוודאי שאת מרגישה בנוח עם הרופא שאת בוחרת; תעזרי בכל גורם מקצועי שמבין בתחום, תפגשי עם מספר רופאים, תוודאי שהם בעלי התמחות באסתטיקה הווגינלית, ובחני כיצד את מרגישה עמם.

 

כאשר תרגישי בנוח, לא רק שההליך יעבור באופן מיטבי, אלא את תרגישי הרבה יותר נינוחה, מה שישפיע לטובה על התוצאות.

 

בנוסף, מומלץ שתתייעצי עם רופא מומחה על מהלך ההחלמה ותוודאי שיש לך למי לפנות במקרה חירום. אם למשל תחווי כאבים לא אופייניים או תרגישי שתקופת ההחלמה ארוכה מהצפוי, את צריכה לבדוק שיש לך כתובת שתוכלי לפנות אליה אחרי הטיפולים ולא רק לפניהם.

 

הרופא המטפל צריך לענות על כל שאלה שתהיה לך, ובאופן הזה תוכלי לבדוק את רמת המקצועיות שלו וגם את הדינמיקה ביניכם. אל תהססי להיפגש עם מספר רופאים, עד שתמצאי את המטפל הטוב ביותר עבורך.

 

הביקוש לטיפולים אסתטיים וגינליים עלה במהלך השנים האחרונות, וכיום יותר ויותר נשים בוחרות לעבור את הטיפולים הללו. אם גם את שוקלת לעבור טיפול אסתטי וגינלי, אל תהססי ותעזרי בנו על מנת שנוכל לסייע לך בבחירת הרופאים המקצועיים שישפרו את איכות החיים שלך ויתרמו לביטחונך העצמי בצורה נפלאה.

 

דילוג לתוכן