הפלה פרטית מיידית

לא מעט נשים זקוקות לליווי וייעוץ בנושא של הפלה פרטית מיידית. אין ספק כי הפסקת היריון נחשבת להליך רפואי לא פשוט מבחינה רגשית ונפשית, ולכן רק הגיוני לעבור אותו בצורה המקצועית והרגישה ביותר. היום ניתן לבצע הפלה באמצעות כדורים או באמצעות הליך כירורגי, בהתאם למשך ההיריון ולמצב של המטופלת. בארץ מתבצעות מדי שנה כ- 20 אלף הפסקות הריון, המאושרות על ידי משרד הבריאות. כל אחת יכולה להחליט האם לבצע את ההפלה באמצעות קופת החולים, או לחילופין, לבחור בהפלה המתבצעת במרפאה פרטית. חשוב לזכור כי ניתן לבצע הפלה עד לשבוע 12, לאחר קבלת אישור ועדה. הפסקת היריון באמצעות כדורים מתבצעת עד לשבוע 9 ולאחר מכן יהיה צורך לבצע שאיבה וגרידה של חלל הרחם. אנו בחברת לימדיק מתמחים בליווי וייעוץ אישי לכל מי שבוחרת לבצע הפסקת היריון. אנו נשמח לחבר אתכן לרופא המתאים ולספק תמיכה מלאה לכל אורך התהליך.

מה חשוב לדעת אודות הפלה פרטית מיידית?

קודם כל, חשוב להבדיל בין הפלה באמצעות כדורים לבין הפלה כירורגית. הפלה הנעשית באמצעות כדורים נחשבת לפשוטה יותר, מאחר והיא אינה מצריכה הרדמה כללית. המטופלת מגיעה למרכז הרפואי ונפגשת עם הגניקולוג על מנת לאשר את ההיריון. לאחר בדיקת האולטרסאונד המאשרת את קיומו של ההיריון, המטופלת ניגשת לוועדה להפסקת היריון. לאחר קבלת האישור מהוועדה, המטופלת נוטלת כדור בשם מפיג'ין, אשר מפסיק את חיות ההיריון. יומיים לאחר מכן, היא אמורה ליטול שני כדורי ציטוטק אשר גורמים לריקון הרחם. לעומת זאת, הפלה כירורגית מתבצעת בהרדמה מלאה ובהשגחת אולטרסאונד. ההליך כולל שאיבה של חלל הרחם ולאחר מכן גרידה של דפנות הרחם. לאחר מכן, האישה מועברת להתאוששות למשך שעה ולאחר מכן משוחררת לביתה. יש צורך ליטול אנטיביוטיקה למניעת זיהום וכמובן להגיע לביקורת לאחר כחודש.

הפלה פרטית מיידית – נקודות ששווה להכיר

נשים רבות מתעניינות במחיר של הפלה פרטית, אך חשוב להבין כי המחיר תלוי במספר פרמטרים שונים. קודם כל, המחיר תלוי בבית החולים שבו מתבצעת ההפלה, השבוע שבו נמצאת האישה והשכר של הרופא המנתח. כדאי לדעת, כי ניתן לבצע הפלה פרטית עד לשבוע 12 של ההיריון ולאחר מכן, יהיה צורך לבצע את ההפלה בבית חולים ציבורי. במידה ומדובר על הפלה המתבצעת באמצעות כדורים, מחירה ינוע בין 2,600 ל- 3,000 ₪. לעומת זאת, הפלה כירורגית אמורה לעלות בין 3,500 ל- 3,900 ₪. חשוב לדעת כי ניתן לבצע הפלה פרטית בכל מוסד רפואי המפוקח על ידי משרד הבריאות.

אנו בחברת לימדיק נשמח ללוות ולייעץ לכם בנוגע להפלה פרטית מיידית. אנו שמים דגש מיוחד על שירות מקצועי ואדיב לצד ליווי אישי לכל אורך הדרך. אנו מקפידים על דיסקרטיות מלאה ועובדים עם הרופאים המובילים ביותר בארץ. לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר.

אולי גם יעניין אותך

גרידה מול הפלה בכדורים

ההחלטה לעבור הפלה יזומה לסיום מוקדם של הריון היא החלטה שאלפי נשים עושות מדי יום בישראל. כדי לבצע את ההליך באופן בטוח, את יכולה לבחור בין שתי שיטות לביצוע הפסקת הריון מוקדמת – הפלה באמצעות כדורים והפלה באמצעות גרידה, והמידע מטה יעזור לך להחליט איזו מהשיטות מתאימה לך יותר, מבחינה גופנית וגם נפשית.

למאמר המלא

מהם הסיכונים בהפלה?

הפסקת הריון יזומה, בין שהיא נובעת מהחלטה רצונית או מסיבות רפואיות, מאפשרת לנשים ברחבי הארץ לעבור הליך שמבוקר על ידי רופא. אולם, כאשר עוברים הפלה, ישנם סיכונים שחשוב להכיר כדי להיות מוכנים לתוצאות ההליך וההשלכות הגופניות שלו

למאמר המלא
דילוג לתוכן