ניתוח פלסטי וגינלי לטיפול בצניחת שפתי הפות

היום ניתן למצוא יותר ויותר נשים, המודעות לאסתטיקה ולמראה החיצוני שלהן. המראה החיצוני מהווה פקטור חשוב בעידן המודרני, ולכן אין זה מפתיע כי נשים רבות בוחרות לטפח את המראה שלהן ולהשקיע בו ככל הניתן. הדבר נכון כמובן עבור כל חלקי הגוף, כאשר ניתוח פלסטי וגינלי לטיפול בצניחת שפתי הפות נחשב לאחד הניתוחים הפופולאריים ביותר. יש לזכור כי כוח המשיכה משפיע על כל חלקי הגוף שלנו, ולכן אין זה מפתיע כי חלקים מסוימים נוטים לצנוח עם השנים. נשים רבות מרגישות חוסר ביטחון כתוצאה ממראה הוואגינה שלהן, ולכן אין שום סיבה שלא לשפר את הנראות שלה ולהפוך את האזור לאסתטי ופרופורציונלי יותר. אנו ב- LiMediK מתמחים במתן ייעוץ לקראת ניתוחים וגינאליים ויכולים לקשר אל טובי הרופאים בתחום. 

ניתוח פלסטי וגינלי לטיפול בצניחת שפתי הפות – למי הוא מיועד?

קודם כל, חשוב להבין כי התקדמות הטכנולוגיה מאפשרת היום לבצע מגוון רחב של ניתוחים שונים, שכלל לא ניתן היה לבצע בעבר. מדובר על ניתוחים שיכולים להשפיע באופן ניכר על תחושת הביטחון העצמי והערך העצמי של כל אישה. אחד הניתוחים הנפוצים ביותר בתחום, הוא ניתוח לעיצוב מחדש של צורת שפתי הפות. ניתוח זה מאפשר למעשה להסיר עור מיותר מהאזור ובכך להקטין את השפתיים הפנימיות של הפות. כדאי לדעת כי נשים רבות בוחרות לעבור את הניתוח, כתוצאה מהלידות הרבות שהן עברו, אשר שינו לחלוטין את הנראות של הפות שלהן. אך באמצעות הניתוח ניתן להחזיר את הגלגל לאחור וליהנות מעיצוב מתוח וצעיר יותר. 

ניתוח פלסטי וגינלי לטיפול בצניחת שפתי הפות – פרטים טכניים שכדאי להכיר

כדאי לדעת כי מדובר על ניתוח קצר יחסית, אשר אורך בין חצי שעה לשעה בלבד. ברוב המקרים אין צורך באשפוז, ולכן מרבית הנשים משוחררות לביתן מספר שעות לאחר הניתוח. ניתן לבצע את הניתוח בהרדמה מקומית או בהרדמה מלאה, אך ברוב המקרים מומלץ לבחור בהרדמה מלאה על מנת לחסוך מהמטופלת תחושת אי נוחות מיותרת. יש לזכור כי מדובר על ניתוח פולשני, לכן ההחלמה ממנו עלולה להיות מלווה בתחושת כאב מסוימת או אי נוחות. היום ניתן למצוא טכניקות חדשניות לביצוע הניתוח, אשר מפחיתות משמעותית את רמת הכאב ואת הסיכון לצלקות. כמובן שההמלצה הכללית היא ליטול משככי כאבים לאחר הניתוח, במטרה למנוע תחושת מטרד או אי נוחות הגובלת בכאב. זמן ההחלמה משתנה מאישה לאישה, אך לרוב מדובר על תקופה של שבועיים עד שישה שבועות. במהלך תקופה זו יש להימנע מקיום יחסי מין ומהחדרה של טמפונים, מאחר והאזור יהיה רגיש ונפוח מהרגיל.

אנו ב- LiMediK נשמח לסייע ולייעץ לכל אחת לגבי ניתוח פלסטי וגינלי לטיפול בצניחת שפתי הפות. אנו מתמחים בליווי וייעוץ מקדים לפניי ניתוחים ומכירים את טובי הרופאים בתחום. לקבלת מידע נוסף, צרי קשר.

By doing this, you won't need to fret about https://www.affordable-papers.net/ how the job is moving.

אולי גם יעניין אותך

גרידה מול הפלה בכדורים

ההחלטה לעבור הפלה יזומה לסיום מוקדם של הריון היא החלטה שאלפי נשים עושות מדי יום בישראל. כדי לבצע את ההליך באופן בטוח, את יכולה לבחור בין שתי שיטות לביצוע הפסקת הריון מוקדמת – הפלה באמצעות כדורים והפלה באמצעות גרידה, והמידע מטה יעזור לך להחליט איזו מהשיטות מתאימה לך יותר, מבחינה גופנית וגם נפשית.

למאמר המלא

מהם הסיכונים בהפלה?

הפסקת הריון יזומה, בין שהיא נובעת מהחלטה רצונית או מסיבות רפואיות, מאפשרת לנשים ברחבי הארץ לעבור הליך שמבוקר על ידי רופא. אולם, כאשר עוברים הפלה, ישנם סיכונים שחשוב להכיר כדי להיות מוכנים לתוצאות ההליך וההשלכות הגופניות שלו

למאמר המלא
דילוג לתוכן