מהם ניתוחים לעיצוב הגוף

מהם ניתוחים לעיצוב הגוף

ניתוחים לעיצוב הגוף הם ניתוחים פלסטיים, מבוצעים על ידי מנתחים פלסטיים, לצורך עיצוב מחדש של איברים שונים בגוף. כך ניתן לשפר את המראה החיצוני ובעיקר לשפר את ההרגשה הפנימית.

ניתוחים אלה מבוצעים בהיקף רחב בישראל, לרוב בהצלחה.

אבל כדי להיות בטוחים שהניתוח יצליח ויעמוד בכל הציפיות שלכם, אתם צריכים לדעת למי לפנות ואיך לנהל את התהליך.

הצוות המקצועי שלנו מתמחה בליווי מטופלים לקראת ניתוחים לעיצוב הגוף, כדי להבטיח תהליך בטוח עם תוצאות אופטימליות.

ניתוח להסרת עודפי עור

ניתוח קלאסי בתחום עיצוב הגוף, מיועד בעיקר לאנשים לאחר תהליך הרזיה אינטנסיבי, במהלכו נוצרים עודפי עור גדולים בחלקים שונים של הגוף. 

עודפים אלה של עור רפוי, פוגעים בתחושת הביטחון העצמי וברושם החיצוני על הסביבה ולכן רבים מבקשים לשקם את העור הפגוע. יחד עם זאת, את העודפים האלה לא ניתן להעלים, אלא באמצעות ניתוח פלסטי. באופן הזה, ניתן לעצב מחדש את הגוף באזור הבטן, הירכיים, הזרועות, החזה, הישבן, אפילו הפנים.

חיטוב הגוף באמצעות שאיבת שומן או הקפאת שומן

לידה, או משבר, מגוון סיבות רפואיות, או נפשיות, יכולות לגרום להשמנת יתר ולהניע אנשים לבצע שינוי. 

שאיבת שומן והמסת שומן, הם שני תהליכים רפואיים לעיצוב הגוף, המאפשרים לחזור לגזרה מחוטבת במינימום מאמץ, בזמן קצר.

יחד עם זאת, בשני המקרים ייתכנו תופעות לוואי שונות לאחר הטיפול ולכן חשוב לבחור את הרופאים המקצועיים ביותר בתחום.

ניתוח מתיחת בטן

ניתוח מתיחת בטן הוא טיפול כירורגי לעיצוב הגוף, שמטרתו למתוח את העור הרפוי בבטן לאחר תהליכי הרזיה אינטנסיביים, או לאחר התרפות שרירי הבטן בעקבות לידה.

הוא יכול להתבצע בשילוב שאיבת שומן, כאשר יש רצון להצר היקפים במסגרת מתיחת הבטן.

ניתוחי הרמה והגדלת חזה

נשים רבות לאחר לידה סובלות מהידלדלות רקמות השד לאחר לידה, בעיקר נשים שהניקו לאחר הלידה. גם נשים שלא ילדו מעולם, מעוניינות לעיתים קרובות בהגדלה או הרמה של השדיים מסיבות שונות. 

ניתוחים אלה מאפשרים לנשים לחוש מושכות יותר, מלאות ביטחון עצמי ושלמות עם עצמן – כאשר הם נעשים באופן אחראי ומקצועי.

למה אתם צריכים ליווי בתקופת ניתוחים לעיצוב הגוף?

בחירת הרופא המתאים לביצוע הניתוח עשויה להיות מבלבלת, בגלל ההיצע הרחב בשוק, אך בחירה לא נכונה עלולה להביא לתוצאות מאכזבות לאחר הניתוח.

בנוסף, חשוב לבחור את בית החולים המתאים לביצוע ההליך ולכן, אנחנו מציעים לכם ניהול וליווי מלא של התהליך מתחילתו ועד סופו. הליווי נעשה מתוך סודיות רפואית ודיסקרטיות מלאה בכל שלב.

אנחנו נעמוד לצדכם לצורך בחירת רופא מתאים, מקצועי ומוביל בתחום וכן לצורך בחירת בית החולים בו מתבצע הניתוח. אנו מקפידים לעבוד רק עם אנשים המקצוע הטובים ביותר ועם בתי חולים מאושרים על ידי משרד הבריאות, מובילים בתחום ניתוחים לעיצוב הגוף.

רוצים לבדוק איך אנחנו יכולים לעמוד לרשותכם? דברו איתנו!

 

אולי גם יעניין אותך

גרידה מול הפלה בכדורים

ההחלטה לעבור הפלה יזומה לסיום מוקדם של הריון היא החלטה שאלפי נשים עושות מדי יום בישראל. כדי לבצע את ההליך באופן בטוח, את יכולה לבחור בין שתי שיטות לביצוע הפסקת הריון מוקדמת – הפלה באמצעות כדורים והפלה באמצעות גרידה, והמידע מטה יעזור לך להחליט איזו מהשיטות מתאימה לך יותר, מבחינה גופנית וגם נפשית.

למאמר המלא

מהם הסיכונים בהפלה?

הפסקת הריון יזומה, בין שהיא נובעת מהחלטה רצונית או מסיבות רפואיות, מאפשרת לנשים ברחבי הארץ לעבור הליך שמבוקר על ידי רופא. אולם, כאשר עוברים הפלה, ישנם סיכונים שחשוב להכיר כדי להיות מוכנים לתוצאות ההליך וההשלכות הגופניות שלו

למאמר המלא
דילוג לתוכן